Moderatori sadržaja koji postavlja publika su u intervjuu za IPI rekli da treba imati u vidu sledeće alate kada se moderira sadržaj na Facebook-u:

  • Brisanje komentara kada se u njemu nalazi agresivan ili preteći sadržaj ili pogrdne reči i uvrede. Ovo se radi da bi se promovisala zdrava javna diskusija. Ipak je dozvoljena kritika, bez obzira na to koliko je oštra.
  • Sakrivanje komentara koji sadrže nasilje. Moderatori inače smatraju da je ovo manje delotvorno nego brisanje jer korisnik i prijatelji korisnika još uvek mogu da vide dati sadržaj, iako ostali ne mogu.
  • Postavljanje zabrane korisniku da pristupi Facebook stranici nekog medija ako korisnik nastavlja da uporno postavlja nasilne komentare ili govor mržnje, čak i nakon što su ga moderatori upozorili. To se čini kako bi se uklonio korisnik za koga je očigledno da stalno podriva vrednosti zdrave diskusije i otvorene zajednice kojima medijska organizacija teži.
  • Uklanjanje korisnika sa stranice, kao upozorenje da bi se sprečili dalji nasilni komentari i komentari koji šire mržnju. To ima manje posledice nego zabrana jer korisnik može ponovo da zaprati tu stranicu.
  • Onemogućavanje/isključivanje komentara, iako je ova opcija moguća samo za video objave. Ovo se koristi kada tim za moderaciju nema resurse da moderira tok komentara za postavljeni video snimak ili prenos uživo.
  • Blokiranje reči i postavljanje jačeg filtera za psovke
  • Prijavljivanje objave ili stranice za koje moderator smatra da su narušile standarde zajednice samog medija i Facebook-a, koji ima politiku da onda proceni da li taj sadržaj ili stranica treba da se uklone.